HOW IT`S MADE #5: Wystawianie produktów na stronę

Jesteśmy z Krakowa. Ale tak bardzo jak kochamy podróżować, cieszymy się także, że podróżują także KOKOciuchy i że mamy klientki nie tylko w całej Polsce, ale także w różnych zakątkach świata. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasza strona www.kokoworld.eu. Poczytajcie jaką drogę przebywają nasze produkty, zanim staną się widoczne dla całego świata. 


Jak leży? Karola w rękach naszych stylistek.
Jak leży? Karola w rękach naszych stylistek.

Niezbędnym krokiem do tego, aby gotowe produkty zawisły na wirtualnych wieszakach, czyli znalazły się na naszej stronie, muszą zostać sfotografowane. Pierwszym wyzwaniem jest wymyślenie całej koncepcji sesji zdjęciowej i znalezienie odpowiedniego miejsca do zdjęć, a jeśli jest to sesja plenerowa, sprawdzenie także pogody. W międzyczasie równie istotne zgranie terminu wszystkich osób, biorących udział w sesji, czyli modelki, którą najczęściej jest Karolina, fotografa, makijażystki oraz części naszej ekipy, która odpowiada za stylizacje i „backstage” - przygotowanie ubrań, dostarczenie ich do ustalonego miejsca a nawet... catering. Bo oprócz tego, że sesja zdjęciowa to dobra zabawa, przede wszystkim jest to niełatwa praca, która trwa kilka godzin!

Klik, klik!
Klik, klik!

Oprócz zdjęć przygotować musimy także teksty do produktów i ich nazwy. I tu wyznamy, że podróże i mapa to dla nas najlepsze inspiracje. Nierzadko też sięgamy do naszych zasobów lingwistycznych i dlatego możecie znaleźć u produkty o nazwach inspirowanych nie tylko językiem angielskim, ale także włoskim czy portugalskim. Pisząc zaś tekst do danego produktu, staramy się odzwierciedlić w nich nie tylko właściwości materiału z jakiego został uszyty, ale także co było inspiracją do jego powstania i pomysł na jego stylizacje.

Czas na przerwę w czasie sesji!
Czas na przerwę w czasie sesji!

Zdjęcia zrobione, teksty napisane – wtedy przechodzimy do kolejnego etapu, czyli wystawianiu produktów na stronę. Zaglądamy wtedy do naszej stronę „od kuchni”. Oprócz tekstów i zdjęć bardzo ważne jest także opisanie wymiarów danego produktu oraz określenie jego wersji kolorystycznych. Staramy się, aby karta produktu była zarówno bogata w informacje, jak i ciekawa – dlatego też często znajdziecie odesłania do artykułów na bloga, a nawet filmiki z sesji zdjęciowej lub z rękodzielnikiem, który wykonał dla nas dany produkt. Kilkanaście kliknięć i... voilá – produkt jest już widoczny w każdym zakątku świata! 


Ostatni etap: wystawianie produktów na stronę.
Ostatni etap: wystawianie produktów na stronę.
Zobacz efekty naszej ostatniej sesji  Summer 2018!

//carousel Zobacz_naszą_kolekcję_summer_2018