DE / EN
KOKO MODA 12.07.2018

HOW IT`S MADE #5: Wystawianie produktów na stronę

92/6d/de17ae4474b84ab4d489b3a78821.jpeg

Jesteśmy z Krakowa. Ale tak bardzo jakkochamy podróżować, cieszymy się także, że podróżują takżeKOKOciuchy i że mamy klientki nie tylko w całej Polsce, ale także w różnych zakątkach świata. Nie byłoby to możliwe, gdyby nienasza strona www.kokoworld.eu. Poczytajcie jaką drogę przebywają nasze produkty, zanim staną się widoczne dla całego świata. 

 

 

 

 

Ubrania KOKO
Jak leży? Karola w rękach naszych stylistek.

Niezbędnym krokiem do tego, aby gotoweprodukty zawisły na wirtualnych wieszakach, czyli znalazły się nanaszej stronie, muszą zostać sfotografowane. Pierwszym wyzwaniemjest wymyślenie całej koncepcji sesji zdjęciowej i znalezienieodpowiedniego miejsca do zdjęć, a jeśli jest to sesja plenerowa,sprawdzenie także pogody. W międzyczasie równie istotne zgranieterminu wszystkich osób, biorących udział w sesji, czyli modelki,którą najczęściej jest Karolina, fotografa, makijażystki orazczęści naszej ekipy, która odpowiada za stylizacje i „backstage”- przygotowanie ubrań, dostarczenie ich do ustalonego miejsca anawet... catering. Bo oprócz tego, że sesja zdjęciowa to dobrazabawa, przede wszystkim jest to niełatwa praca, która trwa kilkagodzin!

KOKO moda
Klik, klik!

Oprócz zdjęć przygotować musimy także teksty do produktów i ich nazwy. I tu wyznamy, że podróżei mapa to dla nas najlepsze inspiracje. Nierzadko też sięgamy donaszych zasobów lingwistycznych i dlatego możecie znaleźć uprodukty o nazwach inspirowanych nie tylko językiem angielskim, aletakże włoskim czy portugalskim. Pisząc zaś tekst do danegoproduktu, staramy się odzwierciedlić w nich nie tylko właściwościmateriału z jakiego został uszyty, ale także co było inspiracjądo jego powstania i pomysł na jego stylizacje.

Agata Kurek założycielka KOKOworld
Czas na przerwę w czasie sesji!

Zdjęcia zrobione, teksty napisane –wtedy przechodzimy do kolejnego etapu, czyli wystawianiu produktówna stronę. Zaglądamy wtedy do naszej stronę „od kuchni”.Oprócz tekstów i zdjęć bardzo ważne jest także opisaniewymiarów danego produktu oraz określenie jego wersjikolorystycznych. Staramy się, aby karta produktu była zarównobogata w informacje, jak i ciekawa – dlatego też częstoznajdziecie odesłania do artykułów na bloga, a nawet filmiki zsesji zdjęciowej lub z rękodzielnikiem, który wykonał dla nasdany produkt. Kilkanaście kliknięć i... voilá– produkt jest już widoczny w każdym zakątku świata! 

 
Ostatni etap: wystawianie produktów na stronę.Zobacz efekty naszej ostatniej sesji  Summer 2018!

 

zrównoważona produkcja

Odpowiedzialne materiały

Ekowysyłka

14 dni na zwrot

KOKO WORLD logo
  • ul. Starowiślna 19, KRAKÓW
.js">