Rekrutacja


KOKOworld to krakowska marka odzieżowa, która tworzy i działa w duchu etycznej mody i od początku swego istnienia (już 7 lat!) szerzy ideę sprawiedliwego handlu. 

W projektach stawiamy na energię, oryginalność, wysoką jakość i autentyczność. Materiały i akcesoria sprowadzamy z całego świata (głównie Afryki i Azji). Ubrania KOKOworld projektujemy w Krakowie i szyjemy u lokalnych małopolskich krawców. Działamy według zasad sprawiedliwego handlu wspierając lokalne inicjatywy rękodzielnicze.

Znasz naszą markę i marzysz o pracy w branży Fair Trade Fashion, ale masz inny pomysł na na rozwój swojej kariery? Napisz do nas!

Aktualnie poszukujemy:


Sprzedawca/specjalista ds. obsługi klienta w sklepie KOKOworld >>>

Chcesz doradzać klientom/klientkom jednocześnie parząć kawę Fair Trade? Interesujesz się zagadneniem etycznej mody i idei sprawiedliwego handlu? Stawiamy modę na głowie! Dołącz do Nas!

Aktualnie rekrutujemy na stanowisko: Sprzedawca/specjalista ds. obsługi klienta w sklepie stacjonarnym KOKOworld, przy Starowiślna 19.

Kogo szukamy:

  • posiadasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta ( min. rok)
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, przyjazne usposobienie i wysoką kulturę osobistą i uśmiech
  • interesujesz się modą, potrafisz doradzać, stylizować i ubierać klientki/klientów
  • interesujesz się ideą “etycznej mody” i chcesz dołączyć do marki która szczerzy ideę sprawiedliwego handlu w Polsce
  • posiadasz: odwagę, bezpośredniość, umiejętność negocjacji
  • jesteś dobrze zorganizowany/na
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (B1/B2)
  • masz chęć poszerzenie wiedzy w temacie FAIR TRADE, Sprawiedliwego Handlu, ruchu ZERO WASTE itp.

Oferujemy:

  • praca w młodym, energicznym i kreatywnym zespole
  • umowa o pracę na pełny etat ( możliwość dopasowania grafiku)
  • kreatywny i szalony młody zespół
  • możliwości rozwoju kariery
  • codziennie świeża kawa fair trade :-)
  • możliwość uczestnictwa i organizowania wydarzeń branżowych (konferencje spotkania odnośnie etycznej mody, rychu zero waste, spotkania ze stylistami, targi, sesje zdjęciowe itp)

Jeżeli czujesz, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko to APLIKUJ wypełniając ankietę odpowiadając na wszystkie pytania:

Link do ankiety: https://www.surveymonkey.com/r/9X3FRSP

TAK - jedyne co potrzebujemy to Twoich odpowiedzi w powyższej ankiecie. Nie wysyłaj nam ani LM ani CV.


Koordynator wysyłki w sklepie internetowym >>>




Poszukujemy specjalisty ds. wysyłki produktów i mistrza cierpliwości oraz zręczności do pracy w naszym sklepie internetowym

Interesuje Cię, jak działa sklep internetowy “od środka” i chciałabyś/chciałbyś poznać tajniki e-commerce? Masz zmysł estetyczny i cierpliwość oraz jesteś osobą zorganizowaną? Potrafisz sprawić, że klient po otwarciu paczki powie “wow”? Interesujesz się ideą Sprawiedliwego Handlu i chciałabyś/chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie?

Jeżeli Twoje odpowiedzi są na “TAK”, jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko!

Zakres obowiązków:

- terminowa wysyłka produktów

- pakowanie produktów i metkowanie

- zgłaszanie braków towarowych do działu produkcji

- odpowiedzialność w zakresie zaopatrzenia stanowiska w materiały niezbędne do realizacji zamówień: pudełka, bibułki, taśmy, koperty, formularze

- utrzymanie porządku na magazynie, opisywanie pudeł, sezonowa wymiana towarowa

- przyjmowanie oraz segregacja poczty przychodzącej

- współpraca z osobą w dziale BOK w ramach koordynacji wymian oraz uwag specjalnych do zamówień

- składanie pudełek, metek do towarów według wytycznych

- obsługa zwrotów i praca z systemem Baselinker

- wystawianie rachunków do zamówień i praca z systemem Subiekt

- raportowanie statusu wysyłek, produktów oczekujących

Oczekiwania:

- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta oraz masz wysokie kompetencje interpersonalne

- chcesz się rozwijać w obsłudze klienta w obszarze tzw. “care after sale”

- umiesz radzić sobie w sytuacjach stresowych i jesteś asertywny

- masz chęć nauki i zdobycia doświadczenia w firmie o charakterze start-up’u w branży e-commerce

- nie poddajesz się łatwo i nawet w regularnych powtarzalnych obowiązkach potrafisz się odnaleźć

- masz zmysł estetyki i dbania o detale

- potrafisz organizować przestrzeń wokół siebie, tworząc proste rozwiązania

Jeżeli uważasz, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko, wypełnij ankietę:

https://www.surveymonkey.com/r/P763YTH


Harmonogram rekrutacji:

Kolekcjonowanie ankiet - I ETAP - do 29.06.2020 do 23.59
Na Wasze ankiety czekamy do 29.06.2020 23.59
(ankiety, które zostaną nadesłane po tej dacie, nie będą brały udziału w rekrutacji)

II ETAP - Analiza ankiet i zaproszenia na rozmowy rekrutacyjne 30.06.2020 - 02.07.2020

III ETAP - Rozmowy rekrutacyjne w siedzibie firmy 03.07 - 10.07.2020


Polityka prywatności i przetważanie danych:

Biorąc udział w rekrutacji wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Agatę Kurek KOKO danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twój wizerunek, zainteresowania) zgodnie z Polityką Kandydatów KOKOworld. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Zgody są dobrowolne i nie mają wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. W każdym momencie możesz cofnąć udzieloną zgodę, wysyłając e-mail na adres: rekrutacja@kokoworld.pl, co nie ma wypływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.