Zwroty i reklamacje

W tej wyjątkowej sytuacji z troski o bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników, od dnia 16.03.2020 tymczasowo wydłużamy termin na dostarczenie zwracanego produktu do 30 dni. Warunkiem wydłużenia tego terminu jest zgłoszenie chęci zwrotu w ciągu 2 tygodni od odebrania zamówienia. Zwrot środków za zwracany produktu następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej, tą samą formą płatności, którą dokonane było zamówienie.


Nie przypadł Ci do gustu nasz produkt?
Nic się nie martw! Zawiadom nas w ciągu 14 dni od jego otrzymania i w ciągu 30 dni zwróć produkt.

1. Dla Twojej wygody zamówimy kuriera, który odbierze produkt wprost z Twoich rąk. 
Jeśli wolisz wysłać produkt na własną rękę, wyślij ją na nasz adres:
KOKOworld
ul.Cystersów 21C / 14
31-553 Kraków

Zachowaj dowód nadania przesyłki.
Pamiętaj, że w obu przypadkach koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. 

2. Wypełnij formularz zwrotu i napisz do nas na adres hello@kokoworld.pl.

3. Zwrócimy Ci należność nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania i sprawdzenia przez nas przesyłki.

4. Minęło 14 dni? Nie martw się! Dalej możesz zwrócić towar. W takim przypadku zwrot środków otrzymasz na kartę podarunkową KOKOworld. Pamiętaj tylko, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę i plombę.

Jeśli chcesz wymienić produkt lub reklamować go napisz do nas, na pewno rozwiążemy Twój problem: hello@kokoworld.pl 

Pliki do pobrania:

formularz reklamacji

formularz zwrotu